ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Мончук Володимир Ярославович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

28.11.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 351
Про затвердження Статуту комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Белзької міської ради Львівської області» у новій редакції

 

 
 
                                                                    УКРАЇНА                                       
БЕЛЗЬКА  МІСЬКА  РАДА
 Львівської області
  чергова сесія   VІII  скликання
Р І Ш Е Н Н Я
 
Від              2024  року                 м.Белз                                       №
 
Про затвердження Статуту комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Белзької міської ради  Львівської області» у новій редакції
 
Відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державну реєстрацію фізичних та юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», на виконання постанови ВРУ  №3984-ІХ від 19.09.2024 «Про перейменування окремих населених пунктів та районів», Белзька міська рада Львівської області,
 
В И Р І Ш И Л А :
  1. Затвердити  Статут комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Белзької  міської ради Львівської області» в новій редакції, що  додається.
  2. Директору КУ «Центр надання соціальних послуг Белзької міської ради Львівської області» здійснити необхідні дії щодо державної реєстрації змін до відомостей про комунальну установу в порядку, затвердженому чинним законодавством України.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Белзької міської ради з питань регламенту, законності, соціального захисту та медицини.
 
 
            Міський голова                                                              Оксана БЕРЕЗА
 
 
 
 
 
 
 
 
 
         Затверджено
     рішенням Белзької  
          міської ради Львівської області
 №  від 2024 р.
 
Міський голова
____________ Оксана БЕРЕЗА
 
 
 
С Т А Т У Т
Комунальної установи
« Центр надання соціальних послуг Белзької  міської ради
 Львівської області»
 (нова редакція)
 
 
Код ЄДРПОУ 44023509
 
 
 
(нова редакція)
 
 
 
 
 
 
 
 Волочиської міської ради Луганської області.
(нова редакція)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                         м.БЕЛЗ -  2024р.

 
  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
    1. Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Белзької  міської ради Львівської області» (далі – Центр) є комунальною, спеціалізованою установою соціального захисту населення.
    2. Засновником Центру є Белзька міська рада Львівської області (далі – Засновник).
    3.  Центр, створений відповідно до чинного законодавства, є бюджетною не прибутковою установою, основною метою якої не є одержання прибутку.
    4.  Повне найменування установи – Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг  Белзької міської ради Львівської області».
    5.  Скорочене найменування установи – Центр соціальних послуг Белзької МР.
    6.  Місцезнаходження установи: 80062, Львівська область, Шептицький район  м.Белз, вул.С.Бандери, буд.11.
Центр утворюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Белзької міської ради Львівської області.
  1.  Центр у свої роботі керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, нормативними актами Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації, Львівського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, наказами відділу соціального захисту населення міської ради, іншими нормативними актами з питань, що регулюють його діяльність та цим статутом.
  2.  Центр утворюється за наявності необхідної матеріально - технічної бази, зокрема приміщень, що відповідають будівельним, технічним, санітарно-гігієнічним нормам, вимогам пожежної безпеки та іншим нормам відповідно до законодавства.
  3.  Організаційно-методичне забезпечення Центр та контроль за додержанням законодавства про надання соціальних послуг в установленому порядку здійснює виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області.
З питань діяльності Центру виконавчий комітет Белзької міської ради взаємодіє з Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації.
Для забезпечення реалізації соціальної політики щодо надання соціальних послуг Центр взаємодіє із структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності.
  1. Центр несе відповідальність за своїми зобов'язаннями відповідно до вимог законодавства.
Заклад не несе відповідальності за зобов'язаннями Засновника. Засновник не несе відповідальності за зобов'язаннями Центру, крім випадків, встановлених законодавством.
  1. Перевірка роботи та контроль за організацією діяльності, пов'язаної із наданням соціальних послуг, відділів Центру, ревізія фінансово - господарської діяльності проводяться відповідно до законодавства України.
  2. Відносини Центру у всіх сферах господарської діяльності з іншими підприємствами, установами, організаціями та громадянами здійснюються на підставі укладених договорів.
  3. Статут установи затверджуються Белзькою міською радою Львівської області.
  4. Кошторис, штатний розпис, структура і фонд оплати праці працівників Центру затверджується міським головою;
  5. Умови оплати праці працівників Центру та штатна чисельність визначаються відповідно до законодавства з питань оплати праці, норм часу, чисельності та типового штатного нормативу чисельності працівників, що затверджуються наказами Мінсоцполітики.
  6. Для надання соціальних послуг Центр має право залучати на договірних засадах інші підприємства, установи, організації та фізичних осіб, зокрема волонтерів.
  7. Центр має право в установленому порядку отримувати гуманітарну та благодійну допомогу, в тому числі із-за кордону, яка використовується для надання допомоги громадянам, які обслуговуються, та поліпшення матеріально-технічної бази Центру.
  8. Центр має право сприяти тимчасовій реєстрації місця перебування самотніх непрацездатних бездомних громадян похилого віку або інвалідів за юридичною адресою Центру з метою подальшого оформлення їх до будинку – інтернату.
  9. Центр через свої відділи сприяє відновленню документів самотнім непрацездатним громадянам з метою:
 - оформлення до будинку – інтернату;
 - встановлення групи інвалідності;
 - отримання пенсії.
1.20. Забороняється розподіл отриманих Центром доходів (прибутків) або їх частини серед засновників, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
1.21. Доходи Центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання даного Центру, реалізації мети (цілей, завдань), та напрямів діяльності, визначених установчими документами Центру.
 
 
 
 
 
 
  1. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ
 
  1.  Центр очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою на контрактній основі.
  2.  Посаду директора Центру може займати особа, яка має вищу освіту (магістр, спеціаліст) відповідного напряму підготовки .
  3.  Директор Центру:
    1. організовує роботу Центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань, забезпечує проведення моніторингу та оцінку якості соціальних послуг, визначає ступінь відповідальності працівників;
    2. при виконанні покладених завдань діє від імені Центру і представляє без доручення інтереси Центру в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях та судах;
    3. подає міській раді пропозиції щодо внесення змін до Статуту, міському голові - пропозиції щодо внесення змін до штатного розпису, структури, кошторису установи;
    4. координує діяльність відділів Центру
    5. у порядку, встановленому законодавством України, застосовує заохочення, дисциплінарні стягнення та заходи дисциплінарного впливу до працівників;
    6. розглядає в установленому порядку звернення, заяви та скарги юридичних та фізичних осіб з питань своєї діяльності та вживає заходи для усунення причин, що призвели до порушення їх законних прав та інтересів; проводить особистий прийом громадян;
    7. встановлює правила поведінки осіб, які отримують послуги у Центрі;
    8. забезпечує через комплекс організаційних заходів функціонування системи управління охороною праці.
  4.  Накази директора Центру, рішення, доручення та усні розпорядження, що відповідають законодавству, є обов'язковими для виконання всіма працівниками Центру.
 
 
  1. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
 
 3.1. Центр утворюється для надання соціальних послуг громадянам, що проживають на території Белзької міської ради Львівської області.
3.2. Центр провадить свою діяльність відповідно до критеріїв діяльності суб’єктів, що надають соціальні послуги, на принципах адресності та індивідуального підходу, доступності та відкритості, добровільного вибору отримання чи відмови від надання соціальних послуг, гуманності, комплексності, максимальної ефективності використання бюджетних коштів, законності, соціальної справедливості, забезпечення конфіденційності, дотримання державних стандартів соціальних послуг, етичних норм і правил.
 3.3. До складу Центру входять:
  • відділення надання соціальних послуг за місцем проживання.
  • відділення соціальної роботи в громаді.
У разі необхідності у Центрі можуть створюватись інші підрозділи, діяльність яких спрямована на надання соціальних послуг громадянам міської об’єднаної територіальної громади.
  1. Положення про відділи Центру затверджуються виконкомом Белзької міської ради Львівської області відповідно до пропозицій директора;
  2. На надання соціальних послуг Центру мають право:
3.5.1. громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ;
3.5.2. громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей - інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів);
3.5.3. діти, сім’ї та особи, що перебувають у складних життєвих обставинах, які об’єктивно порушують їх нормальну життєдіяльність, наслідки яких вони не можуть подолати самостійно, а саме:
діти - сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, особи які взяли на виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
жінки, які народили дитину та мають намір відмовитись від неї;
сім’ї внутрішньо переміщених осіб;
сім’ї  учасників антитерористичної операції, ООС;
сім’ї (особи), які постраждали від насилля та торгівлі людьми;
особи з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (від 18 до 23 років);
особи, які відбувають покарання без позбавлення волі, звільнились з місць позбавлення волі та неповнолітні, які перебувають на обліку в КМСД;
особи, яких стосується проблема ВІЛ/СНІДу;
особи, які мають нарко-алкозалежність;
діти та особи з функціональними обмеженнями;
Виходячи з конкретних обставин, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради можуть бути прийняті і інші громадяни.
  1.  Основними завданнями Центру є :
    1. визначення потреб населення Белзької міської територіальної громади у соціальних послугах;
    2. виявлення громадян, зазначених у пункті 3.5. цього Статуту, формування електронної бази даних таких громадян, визначення (оцінювання) їх індивідуальних потреб у наданні соціальних послуг;
    3. забезпечення якісного надання соціальних послуг;
    4. установлення зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, яких обслуговує Центр, з метою сприяння в наданні соціальних послуг громадянам.
    5. визначення індивідуальних потреб дітей, сімей (ociб) у соціальних послугах та соціальній підтримці;
    6. здійснення соціального супроводу дітей, сімей (ociб), які потрапили у складні життєві обставини і потребують сторонньої допомоги, в.т.ч. надання їм допомоги в оформленні документів для призначення усіх видів соціальної підтримки та послуг у сфері соціального захисту населення;
    7. організація надання соціальних та реабілітаційних послуг дітям, сім’ям (особам), які опинились у складних життєвих обставинах i потребують сторонньої допомоги;
    8. проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей (ociб) та дітей;
    9.  проведення роботи щодо попередження соціального сирітства (з метою повернення дітей до біологічних сімей із закладів державного утримання);
    10.  пошук кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователі, попередня робота з кандидатами, сприяння у підготовці пакету документів та направлення для проходження навчання;
    11. супроводження прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, опікунів, піклувальників;
    12. робота з надання благодійної (гуманітарної) допомоги для дітей з багатодітних, малозабезпечених, прийомних сімей, дітей, які виховуються одним  з батьків, сімей учасників АТО, ООС, внутрішньо переміщеним особам та дітям з особливими потребами;
    13. соціально - профілактична робота (щодо формування здорового способу життя, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу, попередження сімейного неблагополуччя, попередження насильства в сім’ї та жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми, розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, формування свідомого батьківства, розвиток волонтерського руху);
    14. ведення обліку бездомних осіб;
    15.  розроблення та здійснення галузевих i регіональних програм поліпшення становища сімей та дітей, вирішення інших питань у сфері охорони дитинства;
    16. організація роботи щодо запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
    17. надання дитині та особам, які піклуються про неї, необхідної допомоги у запобіганні та виявленні випадків жорстокого поводження з дитиною;
    18.  тимчасове влаштування дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей-біженців і дітей, які потребують додаткового або тимчасового захисту, розлучених із сім’ями;
    19.  проведення заходів щодо влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у сімейні форми виховання;
    20.  сприяння усиновленню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, ведення обліку кандидатів в усиновлювачі;
    21.  вжиття заходів щодо захисту житлових і майнових прав дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;
    22.  забезпечення представництва iнтересів дітей у суді;
    23.  забезпечення підготовки рішення органу опіки та піклування про негайне відібрання дитини (в paзi виникнення загрози життю та здоров'ю дитини) та забезпечує його виконання i встановлення статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;
    24. визначення органами опіки та піклування одного з батьків, який проживає окремо, у вихованні дитини виходячи з її iнтересів (в paзi, коли батьки не можуть згоди щодо такої участі);
  2.  Центр може надавати такі послуги:
    1.  соціально-побутові послуги - забезпечення продуктами харчування, м'яким та твердим інвентарем, гарячим харчуванням, транспортними послугами, засобами малої механізації, здійснення соціально-побутового патронажу, виклик лікаря, придбання та доставка медикаментів, прання одягу, перукарські послуги тощо;
    2. психологічні послуги - надання консультацій з питань психологічного здоров'я та поліпшення відносин з оточуючим соціальним середовищем, застосування психодіагностики, спрямованої на вивчення соціально-психологічних характеристик особистості, з метою її психологічної корекції або психологічної реабілітації, надання методичних порад;
3.7.3. соціально-педагогічні послуги - виявлення та сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, організація індивідуального навчального, виховного та корекційного процесів, організація їх дозвілля;
  1. соціально-медичні послуги - консультації щодо запобігання виникненню та розвитку можливих органічних розладів, збереження, підтримка здоров'я, здійснення профілактичних, лікувально-оздоровчих заходів;
  2.  соціально-економічні послуги – задоволення матеріальних інтересів і потреб осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, що реалізуються у формі надання натуральної допомоги;
  3. інформаційні послуги - надання інформації, необхідної для вирішення складної життєвої ситуації (довідкові послуги), розповсюдження просвітницьких і культурно-освітніх знань (просвітницькі послуги), поширення об'єктивної інформації про споживчі властивості та види соціальних послуг;
  4. інші соціальні послуги, перелік, умови та порядок надання яких визначає у разі потреби Засновник.
3.8. Центр забезпечує безоплатне в обсягах, визначених державними стандартами, надання соціальних послуг:
3.8.1. громадянам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку;
3.8.2. громадянам, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів).
  3.8.3. сім’ям, дітям та молодим особам, які опинились в складних життєвих обставинах та не в змозі їх самостійно подолати, які є клієнтами  відділу соціальної роботи в громаді, обліку бездомних громадян.
3.9. Центр може надавати платні соціальні послуги (в межах наявних можливостей), визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 12 "Про порядок надання платних соціальних послуг та затвердження їх переліку" та цим переліком:
 3.9.1. громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу;
 3.9.2. громадянам, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей вищий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.
Центр має право проводити корегування тарифів на платні соціальні послуги у разі зміни їх складових у поточному році.
Кошти, що надходять від надання платних соціальних послуг, використовуються в установленому законодавством порядку.
Центр (у межах наявних можливостей) може надавати соціальні послуги в обсягах, визначених державними стандартами соціальних послуг, із встановленням диференційованої плати відповідно до законодавства.
 Соціальні послуги понад обсяги, визначені державними стандартами соціальних послуг, надаються за плату.
3.10. У виняткових випадках громадяни, що мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, можуть звільнятися від плати за надання соціальних послуг в відділах Центру в разі, коли такі рідні належать до малозабезпечених і отримують державну соціальну допомогу в установленому законодавством порядку, є особами похилого віку, визнані інвалідами у встановленому порядку, залежні від психоактивних речовин, алкоголю, перебувають у місцях позбавлення волі, тощо.
3.11. У вказаному випадку, у порядку визначеному чинним законодавством України,  приймається рішення про звільнення  таких громадян від плати за надання соціальних послуг. Видатки, пов'язані із наданням соціальних послуг таким громадянам, передбачаються в кошторисі центру за рахунок додаткових коштів міського бюджету.
 
4.УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ
 Надання соціальних послуг здійснюється відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» від 17.01.2019 р.
4.1. Для надання соціальних послуг у відділі надання соціальних послуг за місцем проживання громадяни, зазначені у пункті 3.5.1, 3.5.2 цього Статуту, подають письмову заяву на ім’я директора Центру, який в триденний строк після її надходження, надсилає запит до закладу охорони здоров'я за місцем проживання громадянина для одержання медичного висновку про його здатність до самообслуговування та потребу в постійній сторонній допомозі (далі - медичний висновок), до відповідного підприємства, установи, організації, що надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, або працівника виконавчого органу місцевого самоврядування за місцем реєстрації громадянина для отримання довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб і до територіального органу ДФС для отримання довідки про доходи громадянина (у разі потреби).
 З метою встановлення наявності (відсутності) обтяжень речових прав на нерухоме майно, а також наявності (відсутності) укладених договорів довічного утримання (догляду) громадян, зазначених в пунктах 3.5.1, 3.5.2, в триденний строк директор Центру отримує інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) шляхом безпосереднього доступу до нього та долучає її до заяви громадянина.
У п’ятиденний строк після надходження запиту відповідні суб’єкти, надають медичний висновок, довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, довідку про доходи громадянина (у разі потреби) Центру, який в одноденний строк після їх надходження, приймає рішення про надання або відмову в наданні соціальних послуг. Складається акт оцінки потреб громадянина у наданні соціальних послуг, визначається їх зміст, уточнюється обсяг, складається план їх надання, укладається договір про надання соціальних послуг та приймається рішення про необхідність надання соціальних послуг.
 Документи у відділі надання соціальних послуг за місцем проживання, що містяться в особовій справі громадянина (крім заяви), поновлюються Центром щороку, шляхом надіслання відповідних запитів.
 Надання відділами Центру внутрішньо переміщеним особам соціальних послуг здійснюється невідкладно. Особова справа формується на підставі документа, що посвідчує особу, та довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
4.2. У разі потреби та за згодою громадян, проводиться обстеження матеріально - побутових умов їх проживання.
4.3. На кожного громадянина, якого обслуговує Центр, ведеться особова справа. Формування, облік та зберігання особової справи здійснюється у відділі, який обслуговує громадянина постійно.
 4.4. У разі коли громадянин, який потребує надання соціальних послуг, за віком або за станом здоров'я неспроможний самостійно прийняти рішення про необхідність їх надання, таке рішення може прийняти опікун чи піклувальник.
4.5. Медичними протипоказаннями для надання соціальних послуг громадян є наявність у них інфекційних захворювань, залежності від психоактивних речовин, алкоголю, психічних захворювань, що потребують перебування на спеціальному диспансерному обліку.
4.6. Надання соціальних послуг громадянам, зазначених у пункті 3.5.1,3.5.2 цього Статуту, відділами Центру припиняється за письмовим повідомленням громадян у разі:
4.6.1. поліпшення стану здоров'я, виходу із складних життєвих обставин, в результаті чого громадянин втрачає потребу в наданні соціальних послуг;
4.6.2. виявлення у громадянина, якого безоплатно обслуговує Центру, працездатних рідних (батьків, дітей, чоловіка, дружини) або осіб, які відповідно до законодавства повинні забезпечити йому догляд і допомогу, або осіб, з якими укладено договір довічного утримання (догляду);
4.6.3. направлення громадянина до будинку-інтернату для громадян похилого віку, пансіонату, психоневрологічного інтернату, будинку для ветеранів та інших закладів постійного проживання;
4.6.4. зміни місця проживання;
4.6.5. поліпшення матеріально-побутових умов, у результаті якого громадянин не потребує соціально-економічних послуг (для громадян, які потребували надання цих послуг у відділенні організації надання адресної натуральної допомоги);
4.6.6. грубого, принизливого ставлення громадянина до соціальних працівників, соціальних робітників та інших працівників Центру;
4.6.7. порушення громадського порядку (сварки, бійки тощо);
4.6.8. систематичного перебування в стані алкогольного, наркотичного сп'яніння;
4.6.9. виявлення медичних протипоказань для надання соціальних послуг Центром;
4.6.10. надання громадянинові соціальних послуг фізичною особою, якій призначено грошову компенсацію у встановленому законодавством порядку;
4.6.11. у разі смерті громадянина надання соціальних послуг припиняється на підставі доповідної записки соціального робітника та копії свідоцтва про смерть;
4.6.12. відмови отримувача соціальних послуг або його законного представника від отримання соціальних послуг;
4.6.13. невиконання громадянином без поважних причин вимог щодо отримання соціальної послуги з догляду вдома після письмового попередження про припинення чи обмеження її надання або після обмеження надання такої послуги;
4.6.14. припинення діяльності Центру.
В такому разі виконавчий комітет Белзької міської ради вживає заходів до забезпечення надання соціальних послуг особам, які їх отримували в цьому Центрі (розглядає питання щодо можливості надання соціальних послуг громадськими організаціями, фізичною особою, якій призначається щомісячна компенсаційна виплата відповідно до законодавства, тощо).
Завершення соціального супроводу дітей, сімей (ociб) відділом у справах дітей та сім’ї, обліку бездомних громадян припиняється у разі:
1) досягнення позитивного результату соціального супроводу;
2) письмової відмови отримувача соціальних послуг від їх надання;
3) систематичного нездійснення отримувачем соціальних послуг без поважних причин заходів, передбачених планом соціального супроводу.
4.7. Про припинення надання соціальних послуг громадянина видається наказ, на підставі якого вноситься інформація до електронної бази даних і робиться позначка в журналі обліку та в особовій справі із зазначенням дати припинення за підписом завідувача відділення, яке обслуговувало громадянина.
4.8.Працівники Центру, які здійснюють надання соціальних послуг, зобов'язані сумлінно ставитися до виконання своїх обов'язків, поважати гідність громадян, не допускати негуманних і дискримінаційних дій щодо громадян, яких вони обслуговують, зберігати в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов'язків, а також інформацію, що може бути використана проти зазначених громадян.
4.9. Соціальні послуги надаються центром за рахунок бюджетних коштів, з установленням диференційованої плати залежно від доходу отримувача соціальних послуг або за рахунок отримувача соціальних послуг/третіх осіб.
Розмір плати за соціальні послуги встановлюється центром у визначеному законодавством порядку і затверджується його директором.
Кошти, що надходять від надання платних соціальних послуг, використовуються в установленому законодавством порядку.
 4.10. Більш детальний перелік, умови та порядок надання соціальних послуг відділами Центру визначаються в положеннях про ці відділи.
 
5. МАЙНО ЦЕНТРУ
 
5.1. Майно Центру є комунальною власністю Белзької міської ради Львівської області і закріплюється за Центром на правах оперативного управління.
5.2.Майно Центру становлять основні фонди і інші необоротні активи, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Центру.
5.3. Джерелом формування майна Центру є:
5.3.1. бюджетні кошти та капітальні вкладення;
5.3.2. грошові та матеріальні внески Засновника;
5.3.3. кошти та майно, що надходять безоплатно від фізичних та юридичних осіб, безповоротна допомога, гуманітарна допомога, добровільні пожертви, благодійні внески організацій, підприємств, фондів, громадян;
5.3.4. власні надходження від надання платних послуг, надання яких передбачено чинним законодавством України;
 5.3.5. інше майно придбане на підставах, не заборонених законодавством України.
Центр володіє і користується цим майном згідно з діючим законодавством і даним Статутом, розпоряджається за погодженням з Белзькою міською радою.
5.4.Основні фонди Центру не можуть бути предметом безоплатного користування, застави, внеском до статутного фонду інших юридичних осіб та не можуть бути продані, передані, або відчужені у будь-який спосіб без згоди Засновника.
5.5.Відчуження майна Центру здійснюється за дозволом Белзької міської ради у порядку, встановленому чинним законодавством України.
5.6.Белзька міська рада здійснює контроль за використанням і збереженням майна, переданого в безоплатне постійне користування з правом володіння Центру.
5.7. Питання оренди Центру будинків, приміщень, споруд, устаткування, землі регулюється законодавством України, рішеннями Белзької міської ради, її виконавчого комітету.
5.8.Збитки, заподіяні Центром в результаті порушення його майнових прав громадянами та юридичними особами, відшкодовуються Центром у порядку, встановленому законодавством України.
 
 
6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЦЕНТРУ
 
6.1.Центр має право:
6.1.1.Самостійно планувати свою діяльність згідно з метою та предметом діяльності Центру.
6.1.2.Визначати основні напрямки розвитку Центру відповідно до комплексних і цільових програм з питань, що входять до компетенції Центру, подавати їх на затвердження уповноваженому органу.
6.1.3.Укладати угоди з підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами для виконання статутних завдань відповідно до законодавства України. Організовувати свою діяльність із забезпечення укладених договорів.
6.1.4.Набувати необхідні матеріальні ресурси у підприємств, організацій, установ чи фізичних осіб.
6.1.5.Залучати підприємства, установи та організації, незалежно від форм власності, до роботи з питань, що входять до компетенції Центру. 
6.1.6.Надавати соціальні послуги згідно з чинним законодавством, у тому числі: соціально-побутові, психологічні, соціально-педагогічні, соціально-медичні, соціально-економічні, інформаційні та інші.
6.2. Обов'язки Центру
6.2.1.Утримувати в належному стані та здійснювати своєчасний ремонт основних фондів, устаткування, технічного обладнання.
6.2.2.Забезпечувати своєчасні розрахунки за фінансовими зобов'язаннями.
6.2.3.Забезпечувати належний санітарно-гігієнічний і протипожежний стан Центру.
6.2.4. Забезпечувати дотримання законодавства про працю, правила і норми охорони праці, техніки безпеки.
6.2.5. Забезпечувати подання відповідним органам фінансових і статистичних звітів у строки, встановлені законодавством України.
6.2.6.Вести діловодство, статистичну звітність та архівну справу відповідно до законодавства України.
6.2.7.Розглядати в установленому порядку звернення, заяви та скарги юридичних та фізичних осіб з питань своєї діяльності та вживати заходи для усунення причин, що призвели до порушення їх законних прав та інтересів.
6.2.8. Здійснювати бухгалтерський облік відповідно до законодавства України.
6.2.9.Інформувати виконавчий комітет міської ради про результати діяльності у визначені строки, на вимогу депутатів Белзької міської ради звітувати про свою роботу на пленарних засіданнях.
 
7. ФІНАНСОВА ТА ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ
 
 7.1. Фінансово - господарська діяльність Центру здійснюється відповідно до виділених бюджетних асигнувань, штатного розпису за рахунок міського  бюджету Белзької міської ради.
7.2. Центр утримується за рахунок видатків бюджету Белзької міської ради на соціальний захист населення, інших надходжень, у тому числі від діяльності його відділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.
7.3.Центр витрачає кошти за умови суворого дотримання фінансово-бюджетної дисципліни та забезпечення максимальної економії матеріальних цінностей і коштів. Додаткові кошти використовуються на розвиток матеріально-технічної бази Центру, рішення соціальних питань трудового колективу відповідно до чинного законодавства.
7.4.Відносини Центру у всіх сферах господарської діяльності з іншими підприємствами, установами, організаціями та громадянами здійснюються в порядку, встановленому чинним законодавством.
 
8. КОМПЕТЕНЦІЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ.
 
9.1.На всіх працівників Центру поширюється норми діючого трудового законодавства України.
9.2. Трудовий колектив Центру:
9.2.1. розглядає і погоджує проекти колективного договору;
9.2.2.визначає орган, що відстоює інтереси трудового колективу (профспілковий комітет, рада трудового колективу, інші);
9.2.3.розглядає, разом з Засновником, зміни і доповнення, внесені в Статут Центру;
9.2.4.здійснює інші функції відповідно до законодавства і колективному договору.
9.3. Колективний договір підписується між адміністрацією Центру і трудовим колективом і регулює виробничі, трудові й економічні відносини.
 
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
 
10.1.Припинення діяльності Центру може здійснюватися шляхом його ліквідації або реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення).
  1. Ліквідація і реорганізація Центру відбувається за рішенням Белзької міської ради Львівської області.
 Центр може бути ліквідованим:
  1. за рішенням Белзької міської ради Львівської області;
  2. на підставі рішення суду;
  3. на інших підставах, передбачених законодавством України.
  4. Центр вважається реорганізованим чи ліквідованим з моменту виключення його з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  5. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, утвореною засновником відповідно до чинного законодавства.
  6. У разі припинення діяльності Центру (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) всі  його активи  передаються одній або декільком неприбутковим організаціям відповідного виду діяльності або зараховуються до доходу бюджету .
  7. При реорганізації Центру, здійсненої в порядку, передбаченому законом, права й обов'язки Центру переходять до правонаступників.
  8. Після ліквідації Центру документи здаються в архів Белзької міської ради Львівської області.
 
  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
 Цей статут набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.
Зміни та доповнення до статуту вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України, та набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.