ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 654

 

БЕЛЗЬКА МІСЬКА  РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LVІI чергова сесія   VІII  скликання
Р І Ш Е Н Н Я
 
2025 року                         м.Белз                                         №
 
 
 
Про затвердження звіту про результати
проведення моніторингу реалізації
Стратегії розвитку Белзької
територіальної громади на період  до 2027 року за 2024 рік
та  Звіту про результати проведення моніторингу
Плану заходів з реалізації у 2022 -2024 роках
Стратегії розвитку Белзької  територіальної громади 
на період до 2027 року за 2024 рік
 
 
 
     З метою забезпечення реалізації Стратегії розвитку Белзької територіальної громади на період  до 2027 року затвердженої рішенням сесії Белзької міської ради Львівської області  25.02.2022р. №542  та Плану заходів з реалізації у 2022 -2024 роках Стратегії розвитку Белзької  територіальної громади  на період до 2027 року затвердженого рішенням сесії Белзької міської ради Львівської області від 21.12.2022 року №744 за 2024 рік, згідно Закону України «Про засади державної регіональної політики», Методичних рекомендацій щодо порядку розроблення, затвердження, реалізації, проведення моніторингу та оцінювання реалізації стратегій розвитку територіальних громад, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 21.12.2022 №265, відповідно до статей 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Белзька міська рада Львівської області ,-
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити Звіт про результати проведення моніторингу реалізації Стратегії розвитку Белзької територіальної громади на період  до 2027 року за 2024 рік  відповідно до Додатку 1
  2. Затвердити Звіт про результати проведення моніторингу Плану заходів з реалізації у 2022 -2024 роках Стратегії розвитку Белзької  територіальної громади  на період до 2027 року за 2024 рік відповідно до Додатку 2
3. Контроль за  виконанням рішення покласти на  комісію з питань  на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій.
 
Міський голова                                                       Оксана БЕРЕЗА
 
 
 
Затверджено
рішенням Белзької міської ради
Львівської області
№      від     2025р.
 
Додаток 1
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
ЗВІТ
про результати
проведення моніторингу реалізації
Стратегії розвитку Белзької
територіальної громади на період  до 2027 року за 2024 рік
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
БЕЛЗ – 2025
 
ВСТУП
 
Стратегічне бачення розвитку Белзької міської  територіальної громади визначене у Стратегії розвитку Белзької територіальної громади на період до 2027 року (далі – Стратегія), досягнення якого   планується через реалізацію трьох стратегічних цілей:
     1.   Конкурентоспроможна економіка
     2.Комфортне середовище
  3.    Якісне життя
У центрі бачення — створення самодостатньої, економічно активної, безпечної та комфортної для життя громади з високою якістю публічних послуг, ефективним використанням ресурсів і залученням жителів до управлінських процесів.
Стратегічні цілі деталізовані у 10 оперативних цілях та 37 завданнях, які реалізуються через План заходів на 2022–2024 роки. Цей План охоплює 58 технічних завдань у формі проєктів місцевого розвитку, що відображають стратегічні пріоритети громади.
Моніторинг виконання Стратегії розвитку та Плану заходів за 2022–2024 роки проведено Робочою групою з проведення моніторингу впровадження Стратегії розвитку Белзької
територіальної громади на період  до 2027 року та Плану заходів з реалізації у 2022 -2024 роках Стратегії розвитку Белзької  територіальної громади  на період до 2027 року. В  рамках цього звіту проаналізовано динаміку реалізації стратегічних і оперативних цілей, оцінено індикатори результативності, визначено частку реалізованих, розпочатих і не реалізованих проєктів.
Звіт складено відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регіональної політики» та Методичних рекомендацій щодо моніторингу та оцінювання реалізації стратегій розвитку територіальних громад, затверджених наказом Мінрегіону від 21.12.2022 №265.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БЕЛЗЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА ПЕРІОД ДО 2027 РОКУ
 
СТРАТЕГІЧНА ЦІЛЬ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНА ЕКОНОМІКА
 
   У 2022 році Белзька міська рада Львівської області затвердила Стратегію розвитку Белзької територіальної громади на період до 2027 року, яка стала дорожньою картою соціально-економічної трансформації громади в умовах децентралізації, прикордонного розташування, вугільної спеціалізації та викликів війни. В основі Стратегії — бачення створення самодостатньої, економічно активної, безпечної та комфортної для проживання громади, яка ефективно використовує свої ресурси й можливості задля покращення якості життя мешканців.
   У рамках реалізації Стратегії розвитку Белзької територіальної громади на період до 2027 року, одним із ключових інструментів досягнення визначених цілей є впровадження Плану заходів на 2022–2024 роки, який включає конкретні проєкти місцевого розвитку, сформульовані у вигляді технічних завдань. Цей підхід забезпечує перехід від стратегічного бачення до практичної реалізації цільових ініціатив у пріоритетних секторах громади.
   За результатами проведеного Робочою групою моніторингу Стратегію виконано на 53,7%
   Першою серед стратегічних цілей було визначено ціль 1. Конкурентоспроможна економіка, що охоплює такі ключові сфери як просторове планування, підтримка місцевого бізнесу, залучення інвестицій, розвиток індустріального потенціалу, а також використання туристичних і культурних переваг громади. У межах цієї цілі було передбачено створення умов для ефективного використання природних і людських ресурсів, збереження спадщини та активізація підприємницького середовища.
   У зв’язку з повномасштабним вторгненням росії у 2022 році, економіка України, зокрема й на місцевому рівні, зіткнулася з новими викликами. Водночас процеси адаптації, зміни логістичних ланцюгів, активне волонтерство сприяли формуванню нових точок зростання в громадах. У цьому контексті реалізація першої стратегічної цілі набуває особливої ваги, оскільки дозволяє зберігати економічну стійкість і формувати перспективи розвитку в умовах невизначеності.
   Відповідно, в рамках першої стратегічної цілі, виділені такі ключові оперативні цілі:
  1. Просторове планування
  2. Успішний та конкурентоспроможний бізнес
1.3.Привабливий туристичний простір
 
Ціль 1. Конкурентоспроможна економіка, виконана на 60,5%
1.1 Просторове планування
  • Проведено інвентаризацію земельних і майнових ресурсів.
  • Проведено аудит земель громади.
  • 60% актуальної містобудівної документації.
  • Надано в оренду   від загальної чисельності (комунального майна, землі) 80% вільних земльних ділянок.
  • Надходження до бюджету  з продажу та оренди 15 705, 00 тис.грн.    (комунального майна, землі)
   Початкові кроки реалізовані, проте потребується системне оновлення просторових даних, розроблення Комплексного плану просторового розвитку території громади.
1.2 Успішний та конкурентоспроможний бізнес
  • Наявність інвестиційного паспорта району, громади
  • Чисельність фермерських господарств та сімейних ферм – 48 ( порівняно з 2021 було 23)
  • Започатковано ініціативи щодо створення індустріальних парків: «BELZ Industry», «Белз Агро Індустріальний Парк».
  • Розмір середньомісячної заробітної плати - 18 002,39 грн
   Існує чітке розуміння напрямків підтримки бізнесу, однак потрібна посилена підтримка стартапів, доступ до мікрокредитування та створення бізнес-інфраструктури.
1.3 Привабливий туристичний простір
  • Розроблено бренд громади: логотип, слоган, візуальна айдентика.
  • Проаналізовано туристичний потенціал громади
   Незважаючи на позитивні зрушення у просуванні бренду громади та популяризації історико-культурної спадщини, реалізація туристичного напряму стратегічної цілі 1 стикається з низкою системних проблем, які стримують перетворення Белзької громади на повноцінний туристичний центр регіону.
   По-перше, недостатньо розвинена туристична інфраструктура. На території громади гостро бракує облаштованих місць відпочинку, вело- та пішохідних маршрутів із відповідним маркуванням, санітарно-гігієнічних зон, паркувальних майданчиків. Також обмеженим залишається вибір готельно-ресторанних сервісів, що знижує привабливість громади для організованого туризму та багатоденного перебування гостей. Брак зручної логістики ускладнює пересування туристів територією громади. По-друге, значна частина історико-культурних об’єктів громади потребує реставрації та оновлення. І хоча в місті Белз діє Державний історико-культурний заповідник, чимало пам’яток перебувають у занедбаному стані.
   Реалізація першої стратегічної цілі — «Конкурентоспроможна економіка» — стала важливим інструментом економічної адаптації та зростання Белзької громади в умовах повномасштабної війни, трансформації економіки та необхідності розширення локального виробництва, зайнятості та самозабезпечення. Громада продемонструвала здатність до мобілізації внутрішніх ресурсів і залучення зовнішніх партнерів для розбудови ключових напрямів: просторового планування, підтримки бізнесу та розвитку туризму.
   У сфері просторового планування— проведено інвентаризацію земель, аудит комунального майна, сформовано доходи бюджету від оренди  земельних ділянок на рівні понад 15 млн грн. Це свідчить про зростання ефективності управління територіальними ресурсами. Водночас відсутність комплексного плану просторового розвитку гальмує можливості для стратегічного зонування, управління інфраструктурними проєктами та формування інвестиційних майданчиків.
   У напрямі підтримки місцевого бізнесу громада має помірну динаміку. Сформовано інвестиційний паспорт, розвивається сільськогосподарський сектор: функціонує 48 фермерських господарств та сімейних ферм. Ініційовано створення індустріального парку «BELZ Industry», що відповідає викликам трансформації вугільного мікрорегіону. Середньомісячна заробітна плата, яка перевищує 18 тис. грн, свідчить про конкурентоспроможність окремих галузей. Разом із тим, бракує системної підтримки мікробізнесу, інструментів кредитування, акселерації стартапів, бізнес-інкубаторів і центрів розвитку підприємництва.
   У сфері туризму— розроблено бренд громади, промоційні продукти, проаналізовано туристичні ресурси. Проте реальний туристичний простір громади стикається з суттєвими викликами. Туристична інфраструктура залишається фрагментованою та недорозвиненою, а історико-культурна спадщина потребує фінансування для збереження й реставрації. Відсутність належної сервісної бази, браку маркованих маршрутів та недоступність частини об'єктів унеможливлює повноцінне використання унікального історичного потенціалу громади.
   Попри наявні досягнення, повною мірою реалізувати усі заплановані цілі не вдалося через низку об’єктивних факторів. Насамперед, вирішальним чинником стала повномасштабна війна, що зумовила нестабільність фінансових потоків, скорочення інвестиційної активності, втрату ряду партнерів, зниження купівельної спроможності населення та загальне зміщення пріоритетів на безпекові й гуманітарні потреби. Крім того, громада зіткнулася з обмеженим кадровим потенціалом для реалізації інфраструктурних та інвестиційних проєктів, а також з недостатньою кількістю проєктно-кошторисної документації, яка є передумовою залучення фінансування. Наявні обмеження у нормативному регулюванні та складність процедур погодження реставраційних та просторових ініціатив також стали гальмівними факторами.
   Таким чином, реалізація стратегічної цілі 1 перебуває на активній стадії, але потребує концентрації зусиль у сфері просторового планування, підтримки малого бізнесу, залучення інвесторів до індустріального парку та масштабного проєктування туристичної інфраструктури. Важливими умовами успішного продовження реалізації цілі є посилення міжсекторальної співпраці, пошук зовнішніх джерел фінансування, зокрема міжнародних донорів і державних програм, а також підвищення інституційної спроможності органів місцевого самоврядування.
  
СТРАТЕГІЧНА ЦІЛЬ 2. КОМФОРТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
   У контексті трансформаційних змін, які переживає українське суспільство, створення комфортного, безпечного та сучасного середовища є не лише одним із головних пріоритетів державної регіональної політики, а й ключовим завданням для місцевих громад. Саме тому Белзька міська територіальна громада у своїй Стратегії розвитку на період до 2027 року,  однією з центральних цілей визначено Стратегічну ціль 2  Комфортне середовище. Ця ціль спрямована на забезпечення гідних умов для проживання мешканців громади шляхом покращення якості інфраструктури, транспортної доступності, житлово-комунальних послуг, а також охорони довкілля. Реалізація заходів у межах цієї цілі покликана не лише зменшити просторову, екологічну й соціальну нерівність, але й закласти підґрунтя для сталого розвитку території, підвищення її привабливості як для життя, так і для інвестицій.
Стратегічна ціль 2 охоплює такі  ключові оперативні цілі:
 
2.1. Якісні та безпечні дороги;
2.2. Модернізація та розвиток інженерної інфраструктури;
2.3. Покращення стану навколишнього середовища.
 
Стратегічну ціль 2  Комфортне середовище виконано на 45,4%
 
 У рамках її реалізації було передбачено значні інвестиції в будівництво та ремонт доріг, оновлення мереж водопостачання і водовідведення, впровадження енергоефективного освітлення, розвиток безбар’єрного простору та екологічні ініціативи. Впровадження цих заходів відповідає як загальноєвропейським стандартам сталого просторового розвитку, так і стратегічним пріоритетам України у сфері екології, інклюзії та децентралізації.
Однак, у процесі реалізації стратегії громада зіткнулася з низкою об'єктивних викликів. Повномасштабне вторгнення росії у 2022 році, криза енергетичної безпеки, обмежені ресурси та потреба в терміновій підтримці збройних сил України призвели до перегляду пріоритетів місцевого розвитку. Частину запланованих технічних завдань не вдалося реалізувати у визначені строки, що пов’язано як із нестачею фінансування, так і з ускладненням процедур погодження проєктів та доступу до донорської підтримки.
Попри це, громада продовжує системно рухатися до мети — створення комфортного середовища проживання для кожного мешканця.
  
СТРАТЕГІЧНА ЦІЛЬ 3. ЯКІСНЕ ЖИТТЯ
   У центрі уваги будь-якої громади завжди є людина — її добробут, безпека, здоров’я та можливості для самореалізації. Саме тому Белзька міська територіальна громада в межах своєї Стратегії розвитку до 2027 року визначила одним із ключових пріоритетів Стратегічну ціль 3. Якісне життя. Ця ціль покликана забезпечити гідні умови для всебічного розвитку особистості, рівний доступ до якісних освітніх, медичних, соціальних, культурних та спортивних послуг для всіх мешканців громади, включаючи внутрішньо переміщених осіб та людей з особливими потребами.
   У контексті сучасних викликів, пов’язаних з повномасштабною війною, гуманітарною кризою, зростанням потреб у соціальній підтримці та інтеграції нових груп населення, громада сконцентрувала зусилля на збереженні й посиленні людського капіталу. Основна мета цієї стратегічної цілі — створити середовище, де кожен мешканець, незалежно від віку чи соціального статусу, матиме можливість вести повноцінне, активне та гідне життя.
Стратегічна ціль 3 охоплює чотири оперативні цілі:
3.1. Сучасний освітній простір
3.2. Ефективна мережа закладі охорони здоров’я та соціального захисту
3.3. Нова культурна платформа з пріоритетом на спорт та здоровий спосіб життя
3.4. Прозора і ефективна влада
 
Стратегічну ціль 3. Якісне життя виконано на 50,6%
 
 Одним із пріоритетних напрямів залишалася оптимізація мережі закладів освіти. У зв’язку з демографічними змінами та необхідністю раціонального використання ресурсів, у громаді триває процес удосконалення структури освітніх установ із забезпеченням належної якості освітнього процесу. Це включає перегляд форматів функціонування малокомплектних шкіл, садочків, зміцнення ресурсної бази опорних закладів. Такі заходи дозволяють створити рівні умови для навчання дітей у різних населених пунктах громади та забезпечити фінансову стійкість освітньої мережі.
   У сфері соціального захисту важливим напрямом стала активізація взаємодії з благодійними організаціями та фондами, які надають підтримку внутрішньо переміщеним особам. Завдяки співпраці з партнерами громада змогла забезпечити ВПО гуманітарною допомогою, засобами першої необхідності, частково облаштувати тимчасові місця проживання, а також надати психологічну та консультативну підтримку. Ці дії сприяють зміцненню соціальної згуртованості, інтеграції ВПО в місцеве середовище та забезпеченню базових умов гідного життя.
   У напрямі розвитку культури та ідентичності громади було підтримано проведення низки заходів, спрямованих на збереження та популяризацію місцевої культурної спадщини, що є невід’ємною складовою якісного життя та формування гордості за свою громаду. Також розпочато процес брендування громади, що передбачає формування унікального іміджу Белзької громади, створення візуальної ідентичності та посилення промоції її туристичного і культурного потенціалу. Такі дії мають на меті активізувати місцеву економіку, залучати туристів і партнерів, а також підвищити привабливість громади для проживання.
   Значним досягненням стало відкриття новозбудованого Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), який відповідає усім сучасним вимогам щодо зручності, доступності та ефективності. Новий ЦНАП забезпечує мешканцям якісні, швидкі та зручні адміністративні сервіси у комфортних умовах, у тому числі для людей з інвалідністю, осіб похилого віку та ВПО. Це сприяє не лише підвищенню рівня довіри до влади, але й реалізації принципів доброго врядування – прозорості, відкритості, підзвітності та орієнтації на потреби громадян. Важливо, що нова установа значно скорочує витрати часу мешканців на отримання необхідних послуг, ліквідовує необхідність звернення до обласних і районних центрів, а також створює сучасну модель публічного сервісу.
   Загалом, реалізація вищезазначених заходів у межах Стратегічної цілі 3 дозволила посилити людський і соціальний капітал громади, сформувати якісні сервіси, активізувати громаду до участі в локальних ініціативах, забезпечити кращі умови для освіти, культурного розвитку та соціального захисту. Це створює основу для подальшого сталого розвитку та підвищення якості життя усіх мешканців Белзької громади.
 
    
 
 
 
  1. ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ РЕАЛІЗАЦІЇ
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БЕЛЗЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА ПЕРІОД ДО 2027 РОКу За 2024 рік
 
Стратегічна/операційна ціль
Завдання
Показник Одиниця вимірювання Базове значення показника у
2023 році (або 2022)
Прогнозоване проміжне значення показника
у 2024 році
Фактичне  значення показника
у 2024 році
%                         виконання
 
    
1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНА ЕКОНОМІКА  
1.1. Просторове планування  
1.1.1. Розроблення та актуалізація містобудівної документації Наявність Комплексного плану просторового розвитку території громади +/- - + - 0
% населених пунктів з актуальною містобудівною документацією % 30 70 60 85,7
1.1.2. Інвентаризація ресурсів громади (земельні, майнові) % наданого в оренду комунального майна від загальної чисельності згідно електронної бази  комунального майна % - 15 80 533
1.1.3. Земельний аудит на постійній основі Надходження до бюджету з продажу та оренди комунального майна і землі млн.грн. на рік 2,25 5 15, 705 314
1.2. Успішний та конкурентоспроможний бізнес  
1.2.1. Систематизація інформації про інвестиційний потенціал громади Наявність інвестиційного паспорту громади +/- - + + 100
Наявність системи моніторингу економічної діяльності бюджетоутворюючих суб’єктів господарювання +/- - + - 0
1.2.2. Підвищення конкурентоспроможності агропромислового комплексу Наявність освітнього проєкту для виробників сільсько-господарської продукції і селян +/- - + - 0
Чисельність фермерських господарств та сімейних ферм Одиниць 15 30 48 160
1.2.3. Створення умов для розвитку промислового комплексу громади Чисельність пропозицій інвестиційних об’єктів промислового призначення на території громади Одиниць 15 75 68 90,6
Чисельність штатних працівників суб’єктів господарювання Осіб 1706 2280 1200 52,6
Розмір середньомісячної заробітної плати Грн 14 040,30 14 890,0 18 002,39 120,9
1.2.4. Підтримка малого та середнього бізнесу Чисельність фізичних осіб-підприємців Осіб 92 175 70 40
Чисельність об’єктів торгівлі Одиниць 71 150 68 45,3
Чисельність об’єктів побутового обслуговування населення Одиниць 22 65 -  
0
Наявність агенції місцевого економічного розвитку +/- - + - 0
1.2.5. Розвиток трудових ресурсів Чисельність навчальних баз для проходження виробничих практик на підприємствах та організаціях громади Одиниць - 4 - 0
Чисельність осіб, що пройшли підготовку, підвищення кваліфікації Осіб 5 40 5 12,5
Чисельність написаних, підготовлених  грантових проєктів жителів, бізнесу та організацій громадянського суспільства громади Одиниць - 10 21 210
1.2.6. Стимулювання підприємницької активності жителів Наявність ГО «Белзька школа підприємництва» +/- - + - 0
Чисельність проведених заходів у бібліотеках з питань підприємництва Одиниць - 30 - 0
Чисельність стартапів в рамках місцевої програми підтримки підприємництва Одиниць - 15 - 0
1.3. Привабливий туристичний простір  
1.3.1. Забезпечення позиціонування та просування туристичних дестинацій і туристичного бренду громади Наявність єдиного брендингу громади, символіки та слоганів, маркетингу  та промоції території громади +/- - + + 100
Наявність е-календаря культурно-мистецьких та спортивно-масових подій +/- - + - 0
1.3.2. Створення нових та облаштування наявних туристичних продуктів Обсяг надходжень туристичного збору до бюджету громади Грн - 100 000 0 0
Чисельність нових та облаштованих наявних туристичних продуктів. Одиниць - 12 1 8,3
1.3.3. Створення та підтримка якісного туристичного сервісу Чисельність суб’єктів господарювання у сфері туризму (в т.ч. сільського туризму) % - 50 - 0
Чисельність відведених земельних ділянок для розміщення об’єктів туристичного сервісу ( готельно-відпочинкових комплексів, відкритих просторів, АЗС, СТО, місць відпочинку) Одиниць - 15 5 33,3
Чисельність організованих турів для вивчення найкращого досвіду (в т.ч. міжнародного) з розвитку туристичного сервісу (з залученням місцевих підприємців та мешканців). Одиниць - 4 0 0
1.3.4. Розвиток сільського туризму Чисельність суб’єктів господарювання у сфері туризму (в т.ч  сільського туризму) Одиниць - 50 - 0
1.3.5. Збереження історико-архітектурної спадщини Кількість відреставрованих пам’яток історико-культурної спадщини Одиниць - 3 - 0
1.3.6. Вивчення найкращого досвіду (в т.ч. міжнародного) розвитку туризму у громадах Кількість проведених туристичних заходів Одиниць - 15 2 13,3
1.3.7. Налагодження транскордонного партнерства Чисельність партнерів транскордонного співробітництва   1 13 2 15,3
2. КОМФОРТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ  
2.1. Якісні та безпечні дороги  
2.1.1. Створення належної та якісної дорожньої мережі Відсоток протяжності відремонтованих, збудованих доріг від загальної протяжності доріг громади % - 30 5 16,6
Кількість придбаної комунальної техніки Одиниць 1 5 1 20
2.1.2. Розвиток транспортної інфраструктури Кількість відновлених, впроваджених маршрутних перевезень Одиниць - 3 - 0
2.1.3. Створення системи безпеки у громаді Кількість встановлених «безпекових точок» в громадських місцях Одиниць - 10 0 0
2.2. Модернізація та розвиток інженерної інфраструктури  
2.2.1. Розвиток системи централізованого водопостачання Відсоток житлового фонду, забезпеченого водопостачанням % 17 39 17 43,58
2.2.2. Створення системи централізованого водовідведення Відсоток житлового фонду, забезпеченого водовідведенням % - 25 - 0
2.2.3. Впровадження енергоефективного освітлення вулиць Кількість населених пунктів, де облаштовано вуличне освітлення Одиниць 15 19 17 89,4
Відсоток замінених старих ліхтарів вуличного освітлення на LED- технології % 10 50 50 100
2.2.4. Безбар’єрне середовище Відсоток закладів з облаштованою інфраструктурою доступності % - 30 5 16,6
2.3. Покращення стану навколишнього середовища  
2.3.1. Створення ефективної системи поводження з ТПВ Чисельність встановлених контейнерів для сортування сміття Одиниць 3 18 4 22,2
Відсоток мешканців, які уклали угоди на вивезення ТПВ % 17 40 17 42,5
Відсоток ліквідованих сміттєзвалищ % - 50 80 160
2.3.2. Покращення екологічного стану водних об’єктів Відсоток очищених прибережних смуг річок та водойм % - 20 - 0
2.3.3. Збереження природних ресурсів громади Відсоток прибраних узбіч, парків, скверів, місць загального користування % 10 40 50 125
3. ЯКІСНЕ ЖИТТЯ  
3.1. Сучасний освітній простір  
3.1.1. Оптимальна модель освітньої мережі Середній бал ЗНО у громаді Бали ЗНО - 150 155 103,3
Середня вартість навчання одного учня грн 44 257,1 34 000 50,5 148,5
3.1.2. Впровадження енергоефективних заходів в освітніх установах Вартість споживання енергоносіїв у закладах освіти тис. грн 3 102,4 2 260,0 5398,240 238
3.1.3. Зміцнення матеріально-технічної бази Відсоток закладів з оновленою матеріально-технічною базою % 25 45 71 157,7
3.1.4. Вивчення проектного менеджменту, підтримка шкільних проектів з залучення МТД Відсоток залученої молоді до науково-дослідницької, експериментальної, творчої та проектної діяльності % - 20 15 75
3.2. Ефективна мережа закладів охорони здоров’я та соціального захисту  
3.2.1. Посилення спеціалізації Белзької РЛ, забезпечення сучасним обладнанням, розвиток хоспісного відділення Закупівля цифрового обладнання для Белзької РЛ Одиниць - 3 - 0
Кількість створених додаткових місць у хоспісному відділенні Белзької районної лікарні % - 15 - 0
3.2.2. Розбудова первинної ланки медичних закладів, створення КНП «Белзький центр первинної медико-санітарної допомоги» Створення КНП «Белзький центр первинної медико-санітарної допомоги» +/- - + - 0
Відсоток оновлення матеріально-технічної бази первинної ланки медицини у громаді % - 30 10 33
3.2.3. Створення умов для діяльності аптечних закладів Чисельність аптечних закладів Одиниць 1 5 1 20
3.2.4. Розвиток системи надання соціальних послуг Відсоток одиноких непрацездатних громадян забезпечених обслуговуванням від загальної кількості потребуючих % - 60 65 108
Наявність "Соціального містечка"  +/- - + - 0
3.3. Нова культурна платформа з пріоритетом на спорт та здоровий спосіб життя  
3.3.1 Модернізація закладів культури під культурно-мистецькі центри Моніторинг результативності гурткової роботи та проведених заходів для дорослого населення +/- - + - 0
Відсоток оновлення матеріально-технічної бази закладів культури % - 30 10 33,3
3.3.2 Трансформація бібліотек Кількість створених на базі публічних бібліотек громадських просторів для підтримки освіти впродовж життя Кількість - 7 - 0
Середньорічна чисельність відвідувань бібліотечних закладів Одиниць 102 570 165 000 34500 20,9
3.3.3. Облаштування відкритих «громадських просторів» та локацій для мешканців громади Чисельність облаштованих громадських просторів,  парків та скверів на території громади з доступом до безкоштовного WI-FI Одиниць - 8 - 0
Чисельність відремонтованих центральних площ у кожному населеному пункті з використанням елементів доступності Одиниць - 5 - 0
3.3.4. Облаштування спортивної інфраструктури Кількість облаштованих спортивних та дитячих майданчиків Кількість 16 25 1 4
Чисельність збудованих (відремонтованих) сучасних спортивних полів Одиниць 1 4 1 25
Чисельність відремонтованих спортивних залів у закладах освіти Одиниць - 3 - 0
3.3.5. Створення та промоція культурних та спортивних можливостей Рівень проведення культурно-мистецьких заходів Низький/ Середній/ Високий Низький Високий Високий 100
Наявність системи ефективного інформування населення щодо культурних та спортивних можливостей +/- - + - 0
3.4. Прозора і ефективна влада  
3.4.1. Підвищення якості надання адміністративних послуг, створення ЦНАПу Кількість громадських організацій на території громади Кількість - 3 2 66,6
Наявність ЦНАПу +/- - + + 100
Рівень якості надання наданих адміністративних послуг Низький/ Середній/ Високий/ Низький Високий Високий  
100
3.4.2. Запровадження інструментів громадської участі та публічності управління Наявність громадського бюджету +/- - + - 0
Кількість реалізованих проєктів громадського бюджету Кількість - 9 - 0
3.4.3. Налагодження комунікації між владою, бізнесом та мешканцями Наявність геоінформаційної системи картування проблем громади +/- - + - 0
Кількість підписників сторінки міської ради в Facebook Осіб 1683 3000 5600 186,6
Рівень розвитку публічно-приватного діалогу в громаді, зокрема шляхом використання каналів комунікації Низький/ Середній/ Високий/ Низький Високий Середній 50
 
 
 
  1. ВИСНОВКИ
   За результатами моніторингу реалізації Стратегії спостерігається часткове виконання визначених стратегічних завдань. Стратегія базується на трьох стратегічних цілях, за кожною з яких досягнуто наступного рівня реалізації:
Ціль 1. Конкурентоспроможна економіка — 60,5% виконання
Ціль 2. Комфортне середовище — 45,4% виконання
Ціль 3. Якісне життя — 50,6% виконання
   Найбільших результатів громада досягла у сфері земельних відносин, розвитку фермерства, розробки інвестиційного паспорту та бренду громади, створення адміністративних послуг (ЦНАП, «Дія Центр»), оновлення освітньої інфраструктури (придбання шкільних автобусів).
Водночас у ряді напрямів спостерігається низький рівень реалізації або відсутність зрушень: розвиток системи охорони здоров’я, безпечне середовище, централізоване водовідведення, спортивна інфраструктура, громадська участь та просторове планування.
   Основні причини часткової реалізації: вплив повномасштабної війни, зростання вартості будівельних матеріалів і послуг, перенаправлення ресурсів на оборону, гуманітарні потреби.
   У зв’язку з частковим виконанням цілей та завдань, виявленими викликами та зміною зовнішнього середовища, Стратегія розвитку громади потребує актуалізації.
   Поточна Стратегія розвитку громади є дієвим інструментом планування, однак у нинішніх умовах її реалізація потребує коригування. Необхідно оперативно адаптувати стратегічні завдання до нових реалій, посилити інституційні механізми управління розвитком, активізувати міжсекторну співпрацю та залучення громадян. Це дозволить досягнути сталих результатів у середньостроковій перспективі.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Затверджено
рішенням Белзької міської ради
Львівської області
№      від     2025р.
 
Додаток 2
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
ЗВІТ
 про результати проведення моніторингу
Плану заходів з реалізації у 2022 -2024 роках
Стратегії розвитку Белзької  територіальної громади
на період до 2027 року за 2024 рік
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
БЕЛЗ – 2025
 
 
ВСТУП
 
Стратегічне бачення розвитку Белзької міської  територіальної громади визначене у Стратегії розвитку Белзької територіальної громади на період до 2027 року (далі – Стратегія), досягнення якого   планується через реалізацію трьох стратегічних цілей:
  1. Конкурентоспроможна економіка
  2. Комфортне середовище
  3. Якісне життя
У центрі бачення — створення самодостатньої, економічно активної, безпечної та комфортної для життя громади з високою якістю публічних послуг, ефективним використанням ресурсів і залученням жителів до управлінських процесів.
Стратегічні цілі деталізовані у 10 оперативних цілях та 37 завданнях, які реалізуються через План заходів на 2022–2024 роки. Цей План охоплює 58 технічних завдань у формі проєктів місцевого розвитку, що відображають стратегічні пріоритети громади.
Моніторинг виконання Стратегії розвитку та Плану заходів за 2022–2024 роки проведено Робочою групою з проведення моніторингу впровадження Стратегії розвитку Белзької
територіальної громади на період  до 2027 року та Плану заходів з реалізації у 2022 -2024 роках Стратегії розвитку Белзької  територіальної громади  на період до 2027 року. В  рамках цього звіту проаналізовано динаміку реалізації стратегічних і оперативних цілей, оцінено індикатори результативності, визначено частку реалізованих, розпочатих і не реалізованих проєктів.
Звіт складено відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регіональної політики» та Методичних рекомендацій щодо моніторингу та оцінювання реалізації стратегій розвитку територіальних громад, затверджених наказом Мінрегіону від 21.12.2022 №265.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО СТАН ВИКОНАННЯ ПЛАНУ заходів з реалізації у 2022 -2024 роках Стратегії розвитку Белзької  територіальної громади на період до 2027 року за 2024 рік
 
 
Стратегічні та операційні цілі і завдання Стратегії розвитку Белзької територіальної громади на період до 2027 року виконуються шляхом реалізації заходів як Програми економічного і соціального розвитку Белзької міської ради Львівської області на 2023-2024 роки так і місцевих цільових програм, які формувались в контексті зазначеної Стратегії, а також шляхом виконання Плану  заходів, який є І етапом реалізації Стратегії та загалом передбачає реалізацію упродовж 3 років 58 технічних завдань.
У 2022-2024 роках реалізовувались (реалізовано або розпочато реалізацію) 18 проєктів з 58 або 31,03% проєктів від передбачених на 2022-2024 роки в плані реалізації Стратегії, з яких реалізовано повністю 8 проєктів (13,8% від загальної кількості передбачених на 2022-2024 роки). На реалізацію проєктів за два роки використано 38 959,056 тис. грн або 19,3 % від запланованого обсягу фінансування на дані проєкти. (Таблиця 1).
 
Таблиця 1
 
Результати виконання Плану реалізації Стратегії за 2022-2024 роки
Стратегічні цілі Кількість оперативних цілей Кількість завдань
1. Конкурентоспроможна економіка 3 14
2. Комфортне середовище 3 9
3. Якісне життя 4 14
Реалізація Плану заходів
Проєктів на 2022-2024, всього 58
З них:  
реалізовано: 8 (13,8%)
розпочато реалізацію: 10 (17,2%)
Разом: 18 (31,03%)
не реалізувались: 40 (68,9%)
Використано коштів, тис грн. 38 959,056 (19,3%)
 
 
 
 
СТРАТЕГІЧНА ЦІЛЬ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНА ЕКОНОМІКА
Впровадження Плану заходів на 2022–2024 роки, який включає конкретні проєкти місцевого розвитку, сформульовані у вигляді технічних завдань. Цей підхід забезпечує перехід від стратегічного бачення до практичної реалізації цільових ініціатив у пріоритетних секторах громади. Усього до реалізації Стратегії в частині цілі 1 було включено 20 технічних завдань із загальною орієнтовною вартістю понад 74 млн грн. Вони стали основою для пошуку фінансування, стратегічного планування інвестицій та мобілізації місцевих ресурсів. Основні проєкти, які вдалось реалізувати:
 
Оперативна ціль 1.1. Просторове планування
Технічне завдання №1
Розвиток територій та природніх ресурсів
   Виконано частково. Розроблені нові генеральні плани населених пунктів громади в с.Хлівчани, с.Михайлівка, с.Піддубне, с.Воронів, с.Заболоття, с.Муроване. Розроблені детальні плани  територій з метою визначення інвестиційно привабливих  ділянок. Наявна доступна та повна інформація про землі  комунальної власності, які не надані у користування та можуть бути використані  під забудову, а також інформація щодо містобудівних умов та обмежень, інформація про земельні ділянки  для потреб сільського господарства тощо.
Виготовлена нормативно-грошова оцінка земель по усіх населених пунктах громади.
Використано 288,00 тис. грн.
 
Оперативна ціль 1.2. Успішний та конкурентоспроможний бізнес
Технічне завдання № 3
Створення інвестиційного паспорту громади
   Створення бази даних для забезпечення ефективної комунікації  між інвесторами та власниками приміщень, земель
Технічне завдання № 8
Реалізація проєкту щодо впровадження на території громади проєктів з розвитку альтернативної енергетики в с. Ванів, с. Діброва, с. Домашів
    Реалізовано частково. Виготовлено проєкти  землеустрою щодо відведення земельних ділянок в  с. Себечів, м.Белз. Розроблено ДПТ в с.Ванів, с.Глухів для будівництва вітрової та сонячної електростанції.  Наявний інвестор для створення  сонячної та вітрової електростанції.
Технічне завдання № 9
Сприяння створенню на території громади індустріального парку та логістичного центру
   Відведено земельну ділянку під індустріальний парк. Розроблено концепцію індустріального парку. Пошук інвестора.
 
Оперативна ціль  1.3. Привабливий туристичний простір
Технічне завдання № 13
«МОДаНА ХУСТКА» - збереження традицій та популяризація локальної культури
   Проведена робота над створенням  мистецької виставки «МОДаНА ХУСТКА» постійного характеру он-лайн (створено веб-ресурс). Організовано конференцію за участі музейників, краєзнавців, туристичних гідів, дизайнерів району. Надруковано  буклети з описом «угнівського хусткування». Створення інтернет- ресурсу (на трьох мовах: українська, польська, англійська) на якому можна  переглянути Мистецьку виставку «МОДаНА ХУСТКА» в онлайн режимі та майстер класом зав’язування «Угнівської хустки». Використано 346,068 тис.грн.
 
СтратегічнА цілЬ 2. Комфортне середовище
 
Згідно з Планом заходів на 2022–2024 роки, реалізація Стратегічної цілі 2 «Комфортне середовище» охоплює 15 технічних завдань із загальною орієнтовною вартістю 75 721 тис. грн. Варто зауважити, що через безпекові, соціально-економічні та енергетичні виклики останніх років, зокрема внаслідок повномасштабного вторгнення росії в Україну, реалізація багатьох із запланованих проєктів потребувала перегляду підходів та адаптації. Частину заходів вдалося реалізувати лише частково, інші — перенесено на подальші періоди. Попри складні обставини, громада демонструє послідовність і поступ у створенні більш комфортного, безпечного та сучасного середовища для життя мешканців. Основні проєкти, які вдалось реалізувати:
 
Оперативна ціль 2.1. Якісні та безпечні дороги
Технічне завдання № 21
Придбання спецтехніки (грейдера) для якісного утримання та покращення стану комунальних доріг Белзької територіальної громади Львівської області
   Придбано грейдер та передано  на баланс  КП «Белзкомунсервіс» . Налагоджено процес грейдерування  доріг, сезонне очищення вулиць від снігу для безпечного та комфортного дорожнього руху. Використано 4551,400 тис.грн.
Технічне завдання № 28
Безпечна громада. Створення Центру Безпеки громади
   Виконано частково. Придбано та зареєстровано автомобіль для поліцейського офіцера громади. Встановлено камери відеоспостереження у населених пунктах громади.
Використано 953,128 тис. грн.
 
Оперативна ціль 2.2. Модернізація та розвиток інженерної інфраструктури
 
Технічне завдання № 21
Будівництво каналізаційних мереж та очисних споруд каналізації м.Белз
Виконано частково. Виконано інженерно- геологічні вишукування по об’єкту: «Будівництво каналізаційних очисних споруд в м. Белз Червоноградського району Львівської області», виготовлено проєктно-кошторисну документацію експертизу проектної документації , «Робочу документацію (Р)» по об’єкту: «Будівництво каналізаційних очисних споруд в м. Белз Червоноградського району Львівської області» . Використано коштів сього: 497, 100 тис.грн. тримано експертний звіт, виготовлено проєкт землеустрою  щодо відведення земельної ділянки. Станом на сьогодні отримано частину  грантових коштів за програмою Іnterreg NEXT Польща – Україна  на реалізацію проєкту  «Поліпшення якості природного середовища на прикордонній території Ґміни Белжець та міської ради Белза» у сумі 21 873, 228 тис.грн. Кошторисна  вартість проєкту: 1 122 921,42 євро бюджет для України (у т. ч. 1 010 629 євро – грант ЄС для України,112 292,42 євро – співфінансування реципієнта)
Технічне завдання № 31
Реконструкція,  ремонт мереж вуличного освітлення в населених пунктах громади із застосуванням енергоефективних технологій
   Виконано частково. Проведено поточний ремонт, реконструкцію  мереж вуличного освітлення населених пунктах громади: Стаївка, Низи, Ванів, Глухів.
    Частину проєктів вдалося реалізувати повністю або частково, що дало змогу розпочати процеси позитивних змін у громаді. Зокрема, проєкт із придбання грейдера, що дало можливість забезпечити якісне сезонне обслуговування доріг та зменшити транспортну ізоляцію сільських територій. Частково реалізовано проєкти щодо створення Центру безпеки громади, реконструкції вуличного освітлення, а також будівництва каналізаційних мереж у м. Белз, де вже виготовлено проєктно-кошторисну документацію та отримано позитивний експертний звіт, отримано фінансування для початку будівництва. Реалізація запланованих технічних завдань відбувалась у надзвичайно складних умовах, що обумовило низку об’єктивних обмежень: повномасштабне вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року кардинально змінило контекст реалізації стратегії. Частина запланованих ресурсів була перенаправлена на підтримку Збройних сил України, гуманітарні потреби населення та забезпечення критичної інфраструктури. Скорочення надходжень до місцевого бюджету через зниження ділової активності, та зменшення податкової спроможності громадян суттєво звузило можливості співфінансування проєктів. Зростання вартості будівельно-енергетичних матеріалів у 2022–2024 роках призвело до перегляду кошторисів, затримки у тендерних процедурах або навіть неможливості реалізації певних технічних рішень у межах початкових бюджетів. Через високий конкурс на міжнародну та державну допомогу не всі проєкти отримали підтримку, особливо ті, які не були забезпечені готовою проєктно-кошторисною документацією. У цілому, громада продемонструвала стійкість, гнучкість та спроможність адаптуватися до надзвичайно складних умов. Часткове виконання проєктів не є ознакою провалу, а свідченням відповідального підходу до стратегічного управління в умовах невизначеності. Сформовані напрацювання (готові ПКД, досвід реалізації, започатковані ініціативи) створюють основу для продовження реалізації цілі 2 у наступний період — 2025–2027 роки — з урахуванням оновлених фінансових і безпекових можливостей.
 
 
 
 
сТРАТЕГІЧНА ЦІЛЬ 3. яКІСНЕ ЖИТТЯ
Для досягнення цієї стратегічної цілі у Плані заходів з реалізації у 2022-2024 роках Стратегії розвитку Белзької територіальної громади було сформовано 23 технічних завдання (проєктів) на загальну суму 51279,299 тис. грн. Основні проєкти, які вдалось реалізувати:
Оперативна ціль 3.1. Сучасний освітній простір
Проєкт № 36
Підтримка та розвиток мережі закладів освіти та створення якісного освітнього простору, в тому числі інклюзивного
   Реалізовано частково. Придбано чотири  шкільні автобуси.
Покращення матеріально-технічного стану навчальних закладів та укріплення їх матеріально-технічної бази. Використано 13 745,46 тис.грн.
 
Проєкт №39
Капітальний ремонт дахового покриття у закладах освіти  та культури
   Реалізовано частково. Здійснена капітальний ремонт покрівель Белзької школи мистецтв, Народного дому в м. Белз, Народного дому с.Вербове.
Використано всього 2471,829 тис.грн.
 
 
Проєкт 53
Реконструкція парку по вул. Міцкевича в м. Белз
   Проведено реконструкцію парку по вул. Міцкевича. Влаштовано доріжку з бруківки, встановлено дитячий майданчик та спортивний, встановлено резинове  покриття навколо спортивного та дитячого майданчиків.
Оперативна ціль 3.3. Нова культурна платформа з пріоритетом на спорт та здоровий спосіб життя
Проєкт 46
Капітальний ремонт плоскої покрівлі та заміна віконних прорізів в будівлі Народного дому с.Хлівчани КЗ "Белзький центр культури і дозвілля" по вул.І.Франка, 136а, Белзької територіальної громади Львівської області
   Проведено ремонтні  роботи  плоскої покрівлі приміщення народного дому. Використано 1479,179 тис.грн.
 
Оперативна ціль 3 .4. Прозора і ефективна влада
Проєкт № 55
Нове будівництво центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Центр Дія по   вул. С. Бандери, буд. 1, м. Белз, Червоноградського району, Львівської області
   Загальна вартість реалізованого проєкту: 13 247 872,31 грн.
   Завдяки цьому проекту було збудовано нове сучасне доступне приміщення ЦНАПу Дія Центр, здійснено внутрішнє облаштування приміщення - установлено меблі, офісне обладнання, програмне забезпечення.

Проєкт № 57

Впровадження електронного документообігу в публічному управлінні громади

    Розроблено програму «Цифрова Белзщина». Придбано ліцензій  електронного документообігу   для 22 комп’ютерів. Запроваджено систему електронного документообігу в Белзькій міській раді  та підключено до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
   Разом з тим, низку запланованих технічних завдань не вдалося реалізувати в повному обсязі або реалізувати взагалі. Основними причинами цього є: обмежене фінансування з державного та обласного бюджетів, відсутність стабільного доступу до міжнародної технічної допомоги, зокрема в умовах воєнного стану, зміна пріоритетів у межах бюджетного планування в умовах війни, що спричинило переорієнтацію фінансів на критичну інфраструктуру та безпеку, Водночас, навіть часткова реалізація запланованих ініціатив демонструє зміни в якості життя мешканців громади, а реалізовані проєкти створюють передумови для подальшого сталого розвитку громади.
 
 
 
 
  1. ЗВІТ про РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ  Плану заходів
з реалізації у 2022-2024 роках Стратегії розвитку Белзької територіальної громади на період до 2027 року  за 2024 рік
 
Найменування завдання Стратегії Захід/проєкт місцевого (регіонального)  розвитку Період реалізації/заходу
проекту місцевого розвитку
Строк  реалізації  заходу/проекту місцевого розвитку Стан фінансування проєкту місцевого (регіонального) розвитку, тис. грн Індикатор результативності виконання заходу/проекту місцевого (регіонального розвитку) Стан виконання заходу/проекту місцевого (регіонального розвитку)
План Факт
1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНА ЕКОНОМІКА
1 1.1.1. Розроблення та актуалізація містобудівної документації
1.1.2.  Інвентаризація ресурсів громади (земельні, майнові)
1.1.3.  Земельний аудит на постійній основі
Розвиток територій та природніх ресурсів 2022-2024 2025-2027  5600,0  288,00 Розроблені  генеральні плани населених пунктів громади. Розроблені детальні плани  територій з метою визначення інвестиційно привабливих  ділянок. Виготовлена нормативно-грошова оцінка земель по усіх населених пунктах громади.  Виконано частково 
2 1.1.2. Інвентаризація ресурсів громади (земельні, майнові Створення каталогу вільних земельних ділянок та об’єктів нерухомості, привабливих для інвесторів та підприємців 2022-2024 2023-2024 - - Електронний каталог вільних об’єктів нерухомості та земельних ділянок (усіх форм власності). Виконано
3 1.2.1. Систематизація інформації про інвестиційний потенціал громади Створення інвестиційного паспорту громади 2022  
2024-2025
- - Наявність інвестиційного паспорту громади Виконано
4 1.2.2. Підвищення конкурентоспроможності агропромислового комплексу Інформаційно-просвітницький  проєкт «Сільське господарство в дії» 2024  
2025-2027
 
50 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
Не виконано
 
5 1.2.2. Підвищення конкурентоспроможності агропромислового комплексу Сільськогосподарські кооперативи  з виробництва і переробки с/г продукції на території Белзької ТГ 2024 2025-2027
 
50 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
Не виконано
 
 
6 1.2.3. Створення умов для розвитку промислового комплексу  громади Створення цеху з пошиття верхнього одягу та взуття. «Угнівські чоботи» - створення та просування брендингу 2024 2025-2027
 
 
150  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
 
 
7 1.2.3. Створення умов для розвитку промислового комплексу  громади Створення пекарні «Белзькі паляниці» (хлібобулочні та кондитерські вироби) Просування  брендингу «Белзькі паляниці» 2024 2025-2027
 
150  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
 
8 1.2.3. Створення умов для розвитку промислового комплексу громади Реалізація проєкту щодо впровадження на території громади проєктів з розвитку альтернативної енергетики в с. Ванів, с. Діброва, с. Домашів 2023-2024 2025-2027 
 
600 - Виділені земельні ділянки для впровадження на території громади проєктів з розвитку альтернативної енергетики. Розроблено  ДПТ для будівництва та експлуатації вітроелектростанції на території Белзької міської ради Шептицького району Львівської області Виконано частково
9 1.2.3. Створення умов для розвитку промислового комплексу громади Сприяння створенню на території громади індустріального парку та логістичного центру 2023-2024  2024
 
 
10000 99,500 Започатковано ініціативи щодо створення індустріальних  парків «BELZ Industry», «Белз Агро Індустріальний Парк». Виготовлено ДПТ та концепцію парку «BELZ Industry».  Виконано частково
 
 
10 1.2.4. Підтримка малого та середнього бізнесу Сприяння інтеграції ВПО в соціально-економічне життя громади 2023-2024  
2025-2027
20  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
 
11 1.3.2. Створення нових та облаштування наявних туристичних продуктів
1.3.4. Розвиток сільського туризму 
Карта туристичних маршрутів  #Белзька земля приємні відкриття 2023-2024 2025-2027 
 
 
900  -  
У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
Не виконано
 
12 1.3.1 Забезпечення позиціонування та просування туристичних дестинацій  і туристичного бренду громади Брендинг Белзької громади  громади 2023-2024  2025-2027
 
120  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
13 1.3.1. Забезпечення позиціонування та просування туристичних дестинацій і туристичного бренду громади «МОДаНА ХУСТКА» - збереження традицій та популяризація локальної культури. 2024 2023-2024 
 
200 346, 068 В рамках проєкту «Проведення мистецької виставки "МОДаНА ХУСТКА" Створений інтернет-ресурс, завдяки якому можна дізнатися історію Угнівської хустки З ЧУБОМ (її різновиди), а також переглянути виставку «МОДаНА ХУСТКА». На ресурсі доступний для перегляду майстер-клас із пов’язування Угнівської хустки.
Туристична локація-принада на території Белзької громади «Угнівська хустка З ЧУБОМ». Проведені майстер-класи та навчання по пов’язуванні традиційної хустки.
Виконано
14 1.3.6. Вивчення найкращого досвіду (в т.ч. міжнародного) розвитку туризму у громадах (з залученням місцевих підприємців та мешканців)
1.3.7. Налагодження транскордонного партнерства
«Європейські дні добросусідства» 2023-2024 2025-2027 
 
170  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
15 1.3.1. Забезпечення позиціонування та просування туристичних дестинацій і туристичного бренду громади Проведення всеукраїнського фестивалю єврейської культури "Шлях Тори" 2023-2024  2025-2027
 
260  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
16 1.3.5. Збереження історико-архітектурної спадщини Сприяння відновлення пам'яток архітектури українсько-польської спадщини . Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення XVІІ-XVIII ст. Ансамблю монастиря        сс. Домініканок в м. Белз 2024 2025-2027 
 
 
 
40070 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
 
Не виконано
 
 
 
17 1.3.5. Збереження історико-архітектурної спадщини Сприяння відновлення пам'яток архітектури українсько-польської спадщини. Реставрація та пристосування пам’ятки архітектури національного значення  1683-1695 рр. Костелу Успіння Пресвятої Богородиці в м. Угнів 2024 2025-2027 
 
16050 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
18 1.3.5. Збереження історико-архітектурної спадщини Створення 3D виставкового макету пам’ятки архітектури, археології, монументального мистецтва комплексу монастиря отців Домініканів   під відкритим небом  в м. Белз 2024 2025-2027 
 
 
100 - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
Не виконано
 
 
19 1.3.5. Збереження історико-архітектурної спадщини Облаштування    хостелу  у м. Белз на базі  колишнього молитовного будиноку  єврейського релігійного товариства «Ішре Лев» Облаштування місць паломництва представників єврейської національності. 2024  2025-2027
 
50  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
20 1.3.3. Створення та підтримка якісного туристичного сервісу Сприяння будівництва на території громади відпочинкового готельно-ресторанного комплексу в м. Белз 2023 2025-2027 
 
70  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
РАЗОМ ЗА ЦІЛЛЮ 1 74 610 733,568 - -
2. КОМФОРТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
21 2.1.1. Створення належної та якісної дорожньої мережі Придбання спецтехніки (грейдера) для якісного утримання та покращення стану комунальних доріг Белзької територіальної громади Львівської області 2024 2023 
 
4500 4 551, 400 Придбано грейдер Виконано
22 2.1.1. Створення належної та якісної дорожньої мережі Капітальний ремонт, реконструкція  доріг громади 2024  2025-2027 
 
15000  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
 
 
 23
2.1.2 Розвиток транспортної інфраструктури Сприяння у бідівництві МАПП Белз-Будинін. Співфінансування у бідівництві під'їзної дороги. 2023р 2025-2027  
 
1000 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано  Не виконано
 
 
24 2.1.1.  Створення належної та якісної дорожньої мережі Капітальний ремонт дорожнього покриття  с. Стаївка по вул. Шевченка 2024 2025-2027 
 
6000  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
25 2.1.1.  Створення належної та якісної дорожньої мережі Капітальний ремонт дорожнього покриття у  м.Угнів 
по вул. Січових Стрільців
2024 2025-2027 
 
1200  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
26 2.1.1.  Створення належної та якісної дорожньої мережі Капітальний ремонт  дорожнього покриття в   с. Муроване  по вул. Шкільна 2024 2025-2027 
 
12000  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
27 2.1.1.  Створення належної та якісної дорожньої мережі Капітальний ремонт дорожнього покриття  в с. Глухів по вулиці Шахтарська , с. Ванів по вулиці Вишнева (С.Бандери) 2023-2024  2025-2027
 
6000  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
28 2.1.3. Створення системи безпеки в громаді Безпечна громада. Створення Центру Безпеки громади 2022-2024 2022 
 
1850 953,128 Придбано автомобіль для поліцейських офіцерів громади, камери відеоспостереження Виконано частково
 
29 2.2.1. Розвиток системи централізованого  водопостачання Реконструкція,  ремонт  мереж  водопостачання 2024  2024
 
500 899, 072  Проведено заміну частини водопроводу в м.Белз
 
 Виконано
 
30 2.2.2. Розвиток системи централізованого водовідведення Будівництво каналізаційних мереж та очисних споруд каналізації м.Белз 2022-2024  
2024 
20 091 497, 100  
 Розроблено ПКД, отримано експертний звіт, отримано грантові кошти на реалізацію проєкту
 
 Виконано частково
31 2.2.3. Впровадження енергоефективного освітлення вулиць Реконструкція,  ремонт мереж вуличного освітлення в населених пунктах громади із застосуванням енергоефективних технологій 2022-2024 2025-2027 2580 - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано         
Не виконано
32 2.2.4. Безбар’єрне середовище Безбар’єрне середовище   для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення 2023-2024 2025-2027  400  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
33 2.2.4. Безбар’єрне середовище Транспортний засіб  для  перевезення  пільгових категорій населення 2024 2025-2027   3000  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
34 2.3.1 Створення ефективної системи поводження з ТПВ Створення ефективної системи поводження з ТПВ на території Белзької громади 2023-2024 2023-2024  680 66,848 Ліквідовано 80% несанкціонованих сміттєзвалищ Виконано частково
35 2.3.2. Покращення екологічного стану водних об’єктів Відновлення екосистеми малої річки – шлях до перспективного розвитку громади та добробуту місцевого населення
Ревіталізація річки Красносілка
2022-2024 2025-2027   920 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
РАЗОМ ЗА ЦІЛЛЮ 2 75 721 6 967,548 - -
3. ЯКІСНЕ ЖИТТЯ
36 3.1.3. Зміцнення матеріально-технічної бази Підтримка та розвиток мережі закладів освіти та створення
якісного освітнього простору, в тому числі
інклюзивного
2022-2024 2023-2024   8640 13 745,46  
 Отримано 4 шкільні автобуси, зміцнення матеріально технічної бази НУШ, облаштовано кабінет захисту України
 Виконано частково
37 3.1.2 Впровадження енергоефективних заходів в освітніх установах Проведення термомодернізації та енергоефективних заходів в тому числі заміни системи опалення (пічної) на енергоефективну в закладах освіти 2023-2024 2025-2027 
 
6900 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
38 1.1.3. Зміцнення матеріально-технічної бази Заміна електричних мереж в будівлях  закладів освіти 2023-2024  2025-2027
 
750 - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
39 3.1.2 Впровадження енергоефективних заходів в освітніх установах Капітальний ремонт дахового покриття у закладах освіти  та культури 2022-2024 2023-2024 
 
2980,5 2471,829 Проведений капітальний  ремонт дахового покриття в Белзькій дитячій музичній школі, НД м.Белз, НД с.Вербове Виконано частково
40 1.1.3. Зміцнення матеріально-технічної бази Капітальний ремонт харчоблоку у Белзькому опорному закладі загальної середньої освіти I-III ступенів 2024 2025-2027 
 
1800 - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
41 3.2.1. Посилення спеціалізації Белзької районної лікарні, забезпечення сучасним обладнанням, розвиток хоспісного відділення Капітальний ремонт  приміщення  КНП «Сокальська районна лікарня» Сокальської міської ради Львівської області Белзька районна лікарня. Розвиток хоспісного відділення    Белзької районної лікарні.                    2023-2024  2025-2027
 
1900 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
 
42 3.2.3. Створення умов для діяльності аптечних закладів Сприяння розширенню мережі аптечних пунктів на території громади 2023-2024 2025-2027  100  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
43 1.2.4. Розвиток системи надання соціальних послуг Облаштування на базі Белзької РЛ (недіюча частина приміщення, колишній Монастир сестер Феліціанок в м. Белз )  умов для тимчасового проживання ВПО 2023-2024 2025-2027 
 
1400 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
44 1.2.4. Розвиток системи надання соціальних послуг Облаштування на базі ЗДО м.Угнів ( недіюча частина приміщення  садочка в с. Карів)  умов для тимчасового проживання ВПО 2023-2024  2025-2027 1000  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано  
Не виконано
45 3.3.1. Модернізація закладів культури під культурно мистецькі центри "Jingle БЕЛЗ" - нотки тисячолітнього міста
Капітальний ремонт актового залу  Белзької дитячої музичної школи Белзької міської ради Львівської області .
2024  2024 800 117,500  Накладено натяжну стелю, замінено дверні прорізи в актовому залі Белзької школи мистецтв Виконано частково
46 3.3.1. Модернізація закладів культури під культурно мистецькі центри Капітальний ремонт плоскої покрівлі та заміна віконних прорізів в будівлі Народного дому с.Хлівчани КЗ "Белзький центр культури і дозвілля" по вул.І.Франка, 136а, Белзької територіальної громади Львівської області 2024  2024
 
1700 1479,179   Проведено капітальний ремонт плоскаї покрівлі НД с.Хлівчани
 
 Виконано частково
47 3.3.1. Модернізація закладів культури під культурно мистецькі центри Придбання музичної апаратури для Народного дому  с. Ванів КЗ «Белзький центр культури і дозвілля» по вул. Т.Шевченка  Львівської області            2024 2025-2027 
 
120  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
48 3.3.4. Облаштування спортивної інфраструктури Придбання та встановлення спортивних майданчиків
с. Глухів, с.Низи 
2023-2024  2025-2027
 
 
200  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
Не виконано
49 3.3.2 Трансформація бібліотек Капітальний ремонт приміщення  КЗ Белзької міської ради Львівської області «Белзької міської публічної бібліотеки  в м. Белз, вул.Міцкевича,1.
Трансформація бібліотеки у простір нового бачення
2024 2025-2027 
 
1500  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
 
50 1.3.3. Облаштування відкритих «громадських просторів» та локацій для мешканців громади Облаштування громадських просторів в м. Белз, м. Угнів 2023-2024 2025-2027 
 
300  -  У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
51 3.3.3. Облаштування відкритих «громадських просторів» та локацій для мешканців Придбання та встановлення   дитячого майданчика в с. Хлівчани 2024  2025-2027
 
100  
 -
 У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
52 3.3.3. Облаштування відкритих «громадських просторів» та локацій для мешканців громади Влаштування ландшафтного освітлення та благоустрій  парку по вул. Міцкевича в м. Белз 2023  
2025-2027 
120  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано Не виконано
 
53 3.3.3. Облаштування відкритих «громадських просторів» та локацій для мешканців громади Реконструкція Парку по вул. Міцкевича в м. Белз 2022  2022 100 100 Проведена реконструкція доріжки з бруківки.
Встановлена гойдалка.
Встановлене резинове  покриття навколо спортивного та дитячого майданчиків.
 
Виконано
 
54 3.3.4. Облаштування спортивної інфраструктури Будівництво багатофункціонального спортивного майданчика для занять спортом в м. Белз, с. Муроване 2023-2024  2025-2027  6000  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
Не виконано
55 3.4.1. Підвищення якості надання адміністративних послуг, створення ЦНАПу Нове будівництво центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Центр Дія по вул. С. Бандери, буд. 1, м. Белз, Червоноградського району, Львівської області 2024 2024  13 872,70 13247,872 Наявність ЦНАПу  Виконано
 
 
56 3.4.2. Запровадження інструментів громадської участі та публічності управління Запровадження програми «Бюджет громадських ініціатив» 2024 2025-2027
 
200  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
Не виконано
 
57 3.4.2. Запровадження інструментів громадської участі та публічності управління
3.4.3. Налагодження комунікації  між владою, бізнесом та мешканцями
Впровадження електронного документообігу впублічному управлінні громади 2022 2023   96,1  96,1 Запровадження системи «Мегаполіс»
 
Виконано
58 3.4.1. Підвищення якості надання адміністративних послуг, створення ЦНАПУ Капітальний ремонт адмінприміщення в с. Жужелян по
вул. Р. Шухевича,6. Влаштування приміщення для архіву. 
2024 2025-2027 700  - У зв'язку з відсутністю коштів проєкт не реалізовано
 
 
 
 
Не виконано
 
 
 
 
РАЗОМ ЗА ЦІЛЛЮ 3 51 279,299 31 257,94 - -
ВСЬОГО ПО ПЛАНУ ЗАХОДІВ: 201 610,299 38 959,056 - -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. ВИСНОВКИ
 
 
   У Плані заходів було передбачено 58 технічних завдань (проєктів), згрупованих за трьома стратегічними цілями. За результатами моніторингу:
Реалізовано повністю — 8 завдань (13,8%)
Розпочато реалізацію — 10 завдань (17,2%)
Не реалізовано — 40 завдань (68,9%)
Загальний обсяг фінансування, використаний у рамках виконаних і частково виконаних завдань, становить 38 959,06 тис. грн, або 19,3% від загального обсягу, запланованого на 2022–2024 роки.
    Причини низького рівня виконання технічних завдань: повномасштабна війна з РФ, що вплинула на пріоритети фінансування (зміщення фокусу на підтримку ЗСУ та ВПО), зниження надходжень до бюджету та обмежений доступ до зовнішніх джерел фінансування, зростання вартості будівельно-монтажних робіт і матеріалів, недостатній рівень готовності проєктно-кошторисної документації (ПКД) — значна частина технічних завдань не могла бути реалізована через відсутність готової проєктної бази.
   Реалізація Плану заходів є частковою, із суттєвими труднощами в реалізації більшості технічних завдань. Причини — як зовнішні (війна, інфляція), так і внутрішні (обмежена проєктна спроможність).